BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tinggalkan jejak anda..terima kasih

window shopping di laman internet...

Wah3..tak boleh bla je sekarang ni,ade masa ckit je on FB,TAGGED,TWITTER,FORMSPRING & manyak lagi...HAHA,bila on MUKA BUKU je aku suka belek2 JUALAN PAKAIAN secara online.HAHA,ayat tak boleh bla...best jugak..dapat cuci2 mata...


ni antara tempat yang aku suka shopping ^_<







ade jugak yang aku berkenan aku terus GRAB la...tanya harga & buat bayaran secara on9...(Membazir betul)
Tapi kena lah pandai cari,kadang2 ada yg letak harga mak oiii MAHAL bebenor....ade sekali tu aku berminat ngan 1 baju & jeans nie,aku pun terus rembat..harga???boleh la....

boleh la.....aku suka pakai...thanks     Beautilista Preloved


ADIOS ^_<


1 ulasan:

Unknown berkata...

perrgghh kak ros