BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tinggalkan jejak anda..terima kasih

INSAN TERISTIMEWA






Inilah mereka insan yang teristimewa dlm idop aku....yg slalu wt aku jd gila,gembira,berjaya & mcm2 lagi (susah nk ckp)....
lagi beberapa hari je kte org dh nk cuti....nk tinggalkan KYM tercinta ni...HAHA...lepas tu dh nk mle LI,
then lepas nie tak dpt la aku nk jmpe die org lg,xkn ade gurau2,gila2,makan sama2,pegi giant sme2,merayap kt MP & DP sme2,mencarut,mengumpat,wt xcimet & tnye psl keje2 yg xfhm.......semua kne lalui sendiri.....
Lagi2 time LI........kira2 dlm 6 bulan la kita tak jumpa...... :'(


p/s : tak tahu nk ckp mcm mne,tp aku rase korg lah kwn yg paling best,sporting,gila yg penah aku kenal.....




                                                                                                               -KAK ROS-

1 ulasan:

kazisha berkata...

terima kasih kerana jadi salah seorang sahabat saya :)